Klacht

Ontevreden?

Hebt u een vervelende ervaring meegemaakt met een medewerker van Praktijkhuis?

Blijft u er alstublieft niet mee zitten, maar neem contact op met de praktijk om dit te bespreken.

Zonder bericht van u, zijn wij misschien niet op de hoogte en kunnen we ons beleid ook niet aanpassen.

U kunt altijd een gesprek aanvragen met één van de artsen om het probleem te bespreken. Wenst u liever geen persoonlijk gesprek, maar wilt u toch iets melden over de gang van zaken, dan mag u dit doen via het klachtenformulier, onderstaand.


Na ontvangst van het klachtenformulier sturen wij u hiervan binnen 72 uur een ontvangstbevestiging. 

Vervolgens wordt uw klacht intern in behandeling genomen, waarna u binnen 3 weken op de hoogte wordt gesteld en/of uitgenodigd wordt voor een gesprek. 

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht dan kunt u terecht bij:

In België:

Orde van Geneesheren Antwerpen

In Nederland:

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg